قوانین و مقررات

قوانین و مقررات سامانه بازرگانی آنلاین تُماتِه

کاربر گرامی لطفاً موارد زیر را جهت استفاده بهینه از خدمات سامانه بازرگانی تُماتِه به دقت ملاحظه فرمایید.
ورود کاربران به وب‏‌سایت سامانه بازرگانی تُماتِه و ثبت سفارش در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین سامانه بازرگانی آنلاین تُماتِه از سوی کاربر است .

 قوانین عمومی:

توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های سامانه بازرگانی تُماتِه منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقباً کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و خدمات سامانه بازرگانی تُماتِه تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

تعریف مشتری یا کاربر:

مشتری یا کاربر به شخصی گفته می‌شود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت نام درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات سامانه بازرگانی آنلاین تُماتِه اقدام نماید.

سیاست‏‌های رعایت حریم شخصی

سامانه بازرگانی آنلاین تُماتِه به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات سایت استفاده می‏‌کنند، احترام گذاشته و از آن محافظت می‏‌کند.سامانه بازرگانی تُماتِه متعهد می‏‌شود در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کند و در این راستا، تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئن‏‌تر و امن‏‌تر شدن استفاده شما از سایت را، توسعه دهد. در واقع با استفاده از سایت سامانه بازرگانی آنلاین تُماتِه ، شما رضایت خود را از این سیاست نشان می‏‌دهید.

همه مطالب در دسترس از طریق هر یک از خدمات سامانه بازرگانی تُماتِه، مانند لوگو، علائم تجاری، متن، توضیحات، گرافیک، آرم، تصاویر و کپی، داده‌ها و کلیه محتوای تولید شده توسط سامانه بازرگانی آنلاین تُماتِه جزئی از اموال این فروشگاه اینترنتی محسوب می‏‌شود و حق استفاده و نشر تمامی مطالب موجود و در دسترس در انحصار سامانه بازرگانی تُماتِه است و هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی، حق پیگرد قانونی را برای فروشگاه اینترنتی ما محفوظ می‏‌دارد.

ثبت، پردازش و ارسال سفارش

روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارش‏‌های ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات بررسی می‌‏شوند.

سامانه بازرگانی تُماتِه به مشتریان خود در 7 روز هفته و 24 ساعت در روز امکان ثبت سفارش می‌‏دهد ولیکن  از ساعت 8 صبح الی 21 روزهای کاری ، امکان پاسخگویی و پیگیری و ارسال سفارشات میباشد.
کلیه سفارشات پس از بررسی توسط کارشناسان در اولین فرصت به اطلاع سفارش دهنده خواهد رسید و با توجه به اینکه سفارشات قائدتاً عمده می باشند می بایست موجودی گرفته شود و با در نظر گرفتن تورم موجود قیمت لحظه ای اخذ شود. بازرگانی آنلاین تُماتِه سعی دارد با ارتباطاتی که با تولید کنندگان دارد همان قیمت درب کارخانه را به مشتری اعلام نماید، در برخی از سفارشات ممکن است حتی پایین تر آن مبلغ نیز اعلام شود.

فروش و تحویل سفارش

مکان و زمان تحویل کالا توسط کاربر سفارش دهنده در سامانه بازرگانی تُماتِه درج شده و به عنوان فروشنده متعهد است با رعایت سیاستهای معین ارسال کالا (از جمله هزینه های مربوطه)، سفارش را در آن مکان و زمان تحویل دهد. در صورت عدم حضور سفارش دهنده در مکان و زمان تعیین شده، فروشنده هزینه های مربوطه را از خریدار طلب خواهد نمود.

در صورتی که تامین کننده و صاحب برند به دلایلی خارج از اراده و اختیار خود، توان تحویل کالا در موعد مقرر را نداشته باشد و طرفین درباره یک موعد جدید به توافق نرسند، خریدار حق دارد بدون هیچگونه هزینه ای سفارش را فسخ نماید.

سفارش دهنده با تحویل کالای ارسال شده و امضای برگه دریافت کالا رضایت خود را از نوع، تعداد و سلامت کالا ابراز می نماید.

ثبت نام کاربر عادی(مشتری)

 ·  ثبت نام یا ورود با اسم کاربری

·  انتخاب کالای مورد نظر

·  انتخاب گزینه پرداخت نهایی و تایید سفارش و یا استعلام کالا

 قبل از ثبت هرگونه سفارش ( از طریق وب سایت و یا تماس تلفنی ) ، ثبت نام درسایت الزامی است . ثبت هر گونه سفارش به منزله آگاهی و قبول قوانین سایت بوده و لذا مشتری موظف است قبل از هر گونه ثبت سفارش این قوانین را به دقت مطالعه و در صورتیکه با آنها موافق است، سفارش را برای استعلام ارسال نماید.کاربران برای خرید از سایت باید دارای سن قانونی (18 سال تمام) بوده یا از طریق والدین یا قیم قانونی خود از سایت خرید نمایند.

انتخاب کالای مورد نظر

با کلیک بر روی کالا به صفحه مشخصات کالا رفته و پس از مشاهده تمامی عکس ها در صورت تمایل بر روی عکس کالا کلیک کرده تا آنرا بزرگتر مشاهده کنید. بعد از انتخاب محصول مورد نظر فقط با یک کلیک آن را به سبد خرید خود اضافه کنید . در پایان بعد از تمام شدن خرید می توانید به سبد خرید خود رجوع کرده و محصولات موجود در آنجا را مرور کنید. سپس هر تغییر لازمی را در سبد خرید خود اعمال کرده و سرانجام به مرحله پرداخت نهایی رجوع کنید تا مراحل خرید شما از فروشگاه اینترنتی ما به پایان برسد .

روش های پرداخت

روش های پرداخت در سامانه آنلاین بازرگانی تُماتِه به شرح زیر می باشند:

1- پرداخت آنلاین: در این روش می توانید وجه کالا را بصورت آنلاین از طریق درگاه بانک پاسارگاد پرداخت کنید و پس از پرداخت ، محصول برای شما ارسال خواهد شد.

2- پرداخت به کارت یا حساب پاسارگاد: در این روش می توانید وجه کالا را بصورت واریز شبا به حساب مندرج در بخش پرداخت واریز نمایید.

روش های ارسال

کلیه سفارشات پس از تایید و خرید نهایی بصورت توافقی ارسال می شود و با توجه به حجم، تعداد، مسافت(داخلی یا خارجی) محاسبه و تصمیم گیری خواهد شد.

هزینه ارسال

بعضی از سفارشات ممکن است بصورت خودکار هزینه آن محاسبه شود. در غیر اینصورت پس از بررسی شرایط فوق هزینه محاسبه و به اطلاع خریدار خواهد رسید.

مدت زمان تحویل کالا

مدت زمان تامین و تحویل کالا بستگی به حجم و یا تعداد کالاهای سفارشی دارد که این مورد نیز پس از بررسی اعلام می شود. در برخی از کالاها ممکن است مدت زمان تحویل در زیر کالا قید شده باشد که خریدار می بایست به این نکته توجه نماید.

راهنمایی و مشاوره برای خرید

به منظور رفاه حال شما عزیزان امکان پاسخگویی به سوالات شما در خصوص محصولات ، نحوه سفارش ، صادرات و موارد دیگر ، سامانه بازرگانی آنلاین تُماتِه راه های ارتباطی متفاوتی فراهم آورده است . شما می توانید با تلفن 91302180-021 در ساعات کاری 8 تا 21 تماس برقرار نمایید .

جزییات روش های ارتباطی در قسمت " تماس با ما و همچنین درباره ما " ذکر شده است.

نکات مهم در هنگام تحویل سفارشات

مشتری موظف است هنگام تحویل گرفتن سفارش و قبل از بازکردن بسته بندی، مشخصات کالای سفارش داده شده را با کالای تحویلی مطابقت داده و در صورت مغایرت از تحویل گرفتن آن خودداری نماید.


توجه: در صورتیکه مشتری بدون تطبیق دادن سفارش با کالا، آن را از بسته بندی اولیه خارج نماید ، حتی در صورت مغایرت امکان عودت وجود ندارد.

در زمان ارسال سفارش توسط شرکتهای پستی، مشتری موظف است در حضور مامور پستی و قبل از امضاء رسید تحویل کالا، از سلامت بسته بندی و سلامت ظاهری کالا مطمئن گردد و در صورتیکه کالاها از نظر بسته بندی و یا سلامت ظاهری دچار ایراد گردیده باشد، ضمن تحویل نگرفتن آن، بلافاصله موضوع را به مدیریت سامانه اطلاع دهد ( 09173381235)

در این موارد چنانچه مشتری بدون بررسی سلامت ظاهری، رسید پستی و یا باربری (بمنزله دریافت کالا بصورت صحیح و سالم) را امضاء نمایید ، هیچ اعتراضی در مورد سلامت ظاهری کالا قابل قبول نخواهد بود و سامانه مسئولیتی در قبال مشکلات بعدی نخواهد داشت.

 هنگامی که سفارش تحویل گرفته می شود، سامانه دیگر مسئولیتی در قبال مشکلات و ایرادات ظاهری کالا نخواهد داشت، بدین منظور به مشتریان توصیه می گردد قبل از امضاء نمودن رسید تحویل کالا، به دقت ظاهر کالا را بررسی نموده و در صورتیکه کوچکترین ایرادی داشت، از تحویل گرفتن سفارش خودداری و موضوع را بلافاصله به سامانه اطلاع نمایند.

ثبت نام تولیدکنندگان، کشاورزان و باغداران:

با توجه به اینکه یکی از سیاست های سامانه حذف واسطه گری و دلالی است، این بخش جهت ثبت نام تولیدکنندگان، کشاورزان و باغداران آماده شده است. در فرم مخصوص آنان می توانند اطلاعات دقیق خود و محصول را ارسال نمایند تا کارشناسان پس از بررسی در سامانه درج نمایند. قوانین مربوط به قرارداد با تولیدکنندگان ذیلاً درج شده و تکمیل فرم ثبت نام تولید کنندگان به منزله پذیرفتن کلیه قوانین و مقررات و شرایط تفاهم نامه می باشد.

تعهدات سامانه:

1- سامانه متعهد می شود محصولات تولید کننده را دقیقاً مطابق با موارد درج شده بصورت قانونی در سامانه درج نماید.

2- سامانه متعهد میشود که کلیه موارد و مسائل تبلیغی و بازاریابی را مطابق با قوانین جمهوری اسلامی در بخش فضای مجازی رعایت نماید.

3- سامانه بعد از ثبت سفارش و پرداخت توسط مشتری و پس از دریافت کالاء بلافاصله می بایست با تولید کننده تسویه حساب مالی نماید. و مبلغ را به حساب درج شده در همین فرم واریز کند.

4- در صورتیکه کالاهای مندرجه شامل مالیات و هرگونه کسورات قانونی می شود میبایست بصورت آنی و آنلاین از مشتری دریافت شود.

تعهدات تولید کننده

1- تولید کننده می بایست اطلاعات کالای خود را دقیقاً مطابق با واقعیت اعلام نماید.

2- در صورت ثبت سفارش توسط مشتری، تولید کننده می بایست در اسرع وقت جهت تامین و ارسال کالاء اقدام نماید و در صورت عدم موجودی و یا کاهش موجودی کالاء، قبل از ثبت درخواست به طرف اول اعلام نماید تا اصلاحیه در سامانه انجام شود.(در غیر اینصورت مسئولیت هر گونه ضرر و زیان بر عهده ایشان است).

3- طرف دوم می بایست کالاها را به لحاظ کمی و کیفی مطابق با درخواست ارسال نماید و در صورتیکه به لحاظ کمی و کیفی مغایرت داشته باشد کالاء توسط مشتری و یا طرف اول می تواند عودت داده شود.

ثبت نام تامین کننده:

تامین کنندگان عزیز باید توجه داشته باشند، در صورتیکه کالا و یا محصولی در سامانه درج میکنند می بایست مطابق با استاندارهای موجود باشد و حتماً باید با اجازه تولید کننده اصلی کالاء صورت پذیرد، همچنین با توجه به اینکه سامانه قصد دارد با حذف واسطه ها، کالاها را با کمترین قیمت در اختیار مشتریان قرار دهد، می بایست قیمت درج شده همان قیمت درب کارخانه و تولید کننده باشد.

اهداء کالاء

سامانه با همکاری گروهی از خیرین صفحه ای ایجاد نموده که در آن کالاهایی(محصولات غذایی و بهداشتی) بصورت رایگان درج می شود. کاربران و مشتریان سامانه نیز می توانند در صورت مصلحت کالای خود را از طریق فرم اهداء کالا ثبت نمایند. توجه داشته باشید که درج این کالا به منزله این است که شما می بایست پس از اعلام سامانه کالای مربوطه را جهت اهداء ارسال نمایید و کالا می بایست نزد شما به امانت باقی بماند.

مددجویان سامانه پس از ثبت نام و بررسی توسط ما یک رمز در اختیارشان قرارداده می شوند و با آن می توانند کالاهای موجود را درخواست دهند. هر کالا دارای یک رمز خرید است و بر اساس منطقه (شهر و استان) کد بندی می شوند.

خیریه کریم آل طاها(علیه السلام)و محصولات رایگان

سامانه جهت انجام فریضه واجب زکات این امکان را فراهم نموده که بصورت آنلاین برخی از کالاها را در بخش ویژه خیریه درج نماید. این بخش بصورت خودجوش توسط افرادی خیر اداره می شود و تمامی محصولات درج شده در این بخش بصورت رایگان در اختیار مددجویان قرار می گیرد.

کلیه اطلاعات مندرجه توسط مددجویان محرمانه باقی خواهد ماند و به هیچ عنوان منتشر نمیشود.

مشاهده فهرست مصادیق مجرمانه

مشاهده قانون تجارت الکترونیکی

با تشکر/مدیریت بازرگانی آنلاین تُــماتِــه